Uutinen 8.1.
Työvoimaviranomaisen asiakastietojärjestelmät saadaan käyttöön keskiviikon 8.1. aikana
Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakastietojärjestelmät saadaan käyttöön keskiviikon 8.1. aikana. Tietojärjestelmien ongelmat eivät vaikuta asiakkaiden työttömyystukiin.
Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakastietojärjestelmissä olleet tekniset ongelmat saadaan ratkaistua keskiviikon 8.1. aikana. Suurin osa ongelmista selvisi jo tiistaina 7.1. Asiantuntijat alkavat käsittelemään teknisen vian aikana tulleita viestejä vanhimmista alkaen. Teknisen vian vuoksi käsittelyaikamme saattavat olla normaalia pidempiä.
Poikkeusaukioloajat aluetoimipisteissä 8.–10.1.
Teknisten vikojen ja vuodenvaihteen poikkeusaukiolojen vuoksi Päijät-Hämeen työvoimapalvelut päivystää lisätysti viikolla 8.–10.1. Päivystys on auki aluetoimipisteillämme Heinolassa, Hollolassa ja Orimattilassa seuraavasti:
keskiviikko 8.1. klo 12–15
torstai 9.1. klo 9–15
perjantai 10.1. klo 9–15
Tekniset ongelmat eivät vaikuta asiakkaiden tukiin
Tietojärjestelmissä olleet ongelmat eivät vaikuta työnhakija-asiakkaiden työttömyystukiin. Mikäli asiakkaan asiaa ei ole voitu hoitaa teknisten syiden takia, se voidaan korjata jälkikäteen.
Suosittelemme asiakkaillemme työllisyysasioiden hoitamista verkossa Työmarkkinatorin Asiointi -palvelussa. Mikäli et voi käyttää Asiointi-palvelua, voit saapua paikan päälle aluetoimipisteillemme päivystysaikoina tai ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme.
Asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme sähköpostitse osoitteessa info@hameentyovoimapalvelut.fi ja puhelimitse 044 024 6226 (ma-pe 9–15). Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalvelumme saattaa olla ruuhkautunut poikkeustilanteesta johtuen.
Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakkaita ovat työnhakijat ja yritykset Asikkalassa, Hartolassa, Heinolassa, Hollolassa, Iitissä, Kärkölässä, Orimattilassa, Padasjoella ja Sysmässä.
Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen tietojärjestelmissä on ilmennyt käyttöongelmia
Uutinen 7.1.2025
Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen tietojärjestelmissä on ollut haasteita tiistaina 7.1. Asiantuntijoiden käyttämä Asiantuntijan Työmarkkinatori ei toimi odotetulla tavalla. Poikkeustilanteen vuoksi asiantuntijat eivät pääse asiakastietojärjestelmiin sisälle, eivätkä he näe tai voi päivittää asiakastietoja.
Käyttöhaasteiden syytä selvitetään parhaillaan. Päijät-Hämeen työvoimapalvelut päivittää tilannetta verkkosivuillaan. Tekniset haasteet eivät vaikuta asiakkaiden työttömyysturvaan. Jos asiaasi ei voida hoitaa teknisistä virhetilanteista johtuen, voidaan hoitamattomat asiat korjata jälkikäteen.
Asiakkaiden palvelu poikkeustilanteen aikana
Poikkeustilanteen aikana työllisyysasioita voi hoitaa verkossa Työmarkkinatorin Asiointi -palvelussa. Mikäli et voi käyttää Asiointi-palvelua, voit käynnistää työnhakusi tästä päivästä alkaen ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen info@hameentyovoimapalvelut.fi.
Asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme sähköpostitse osoitteessa info@hameentyovoimapalvelut.fi ja puhelimitse 044 024 6226. Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalvelumme saattaa olla ruuhkautunut poikkeustilanteesta johtuen. Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakkaita ovat työnhakijat ja yritykset Asikkalassa, Hartolassa, Heinolassa, Hollolassa, Iitissä, Kärkölässä, Orimattilassa, Padasjoella ja Sysmässä.